Klacht POSTNL: Pakket niet aangekomen op pakketafhaalpunt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 535957
Gebruiker
Ikwilmijnpakket2021
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kreeg een bericht dat ik donderdag 29 april, mijn pakket kon ophalen bij de Gamma Diemen. Daar aangekomen, geen pakket! Zaterdag en maandag nog een keer geprobeerd, het zelfde verhaal. Was daar nooit aangekomen, en stond bericht in de computer, dat mijn pakket terug werd gestuurd naar de afzender. Dit is nu de 2e keer in een paar maanden tijd.. ik heb nu niet eens de moeite genomen om de “klantenservice “ te bellen, want dat is zonde van mijn tijd en geld. Ik ben nu alleen benieuwd, hoe lang het allemaal gaat duren, voordat mijn pakket bij de afzender is.
Lekker weer Postnl, en ik was niet de enige met dit probleem.
Bedrijven moeten maar stoppen met maar 1 keus van verzending, aan te bieden. Als ik de keus had, zou ik niet meer voor Postnl kiezen.

De oplossing

Ik verwacht helemaal niets. In ieder geval dat het pakketje zo snel mogelijk weer terug is, bij de afzender.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer of mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket bij een PostNL punt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    De zending is helaas retour afzender verzonden in verband met een onjuist adres op het pakket. Of dit de daadwerkelijke reden is kan ik u niet met zekerheid zeggen. De reden van retour staat op de zending zelf. Als deze reden niet klopt kan de afzender een melding hierover maken bij ons.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ikwilmijnpakket2021
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hoe kan het adres van het pakket punt nou niet kloppen? Dat is iets wat automatisch, aangevinkt kan worden. En ik heb het adres gecontroleerd, die klopt gewoon. Vertel eerst maar hoe lang het gaat duren, voordat de afzender het pakket weer ontvangt. Daar krijg ik geen antwoord op! En gek dat meer mensen hetzelfde probleem hadden. Dus ligt het aan ons?? Of aan Postnl?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen