Klacht POSTNL: Pakket niet aangekomen vanuit Rusland.

Klachtnummer
# 468043
Gebruiker
Pieter415
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket niet aangekomen vanuit Rusland. Poging gedaan om te ontdekken waar dit pakket is via twitter is onbegonnen werk. Verder kijken dan een link doen ze klaarblijkelijk niet. Dit pakket ligt op een internationaal post sorteer centrum Nederland. Hoe simpel kan het zijn om daar een telefoontje naar te doen, aan de hand van een trace number het pakket alsnog te vinden. Links toezenden naar track&trace sites kan iedereen en hierop staan gegevens die ook niet kloppen.

De oplossing

Wat te denken van: Het pakket geleverd aan de deur.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Ik heb dit voor u nagekeken, maar er is nog een informatie te vinden over uw pakket. Mocht dit niet spoedig het geval zijn en het duurt echt te lang, neem dan voor een verdere oplossing contact op met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender heeft de mogelijkheid om bij zijn of haar lokale postdienst een klacht in te dienen of een onderzoek op te laten starten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen