Opgelost door POSTNL: Pakket niet aangekomen

Saskiag

Zojuist reactie ontvangen van klantenservice, zij kunnen het pakket niet traceren, de verzender kan formeel een verzoek doen het uit te zoeken. Allemaal mooie reclames, pakket online volgen, op de hoogte gehouden worden van etc. Maar als er een pakket kwijt is van ruim 6 kilo dan houdt het op. De verzender heeft het keurig opgestuurd, dat weten we doordat postnl het heeft geregistreerd, maar vervolgens is het zoek. De verzender een formeel verzoek laten indienen, hoe?
Ik heb geen gegevens van de verzender,heb alleen naam en rekeningnummer, advertentie is verwijderd inmiddels dus ik kan geen contact meer opnemen.
Schandalige service dit, het is duidelijk dat het bij Postnl fout gaat en je dan verschuilen achter een officieel verzoek is wel heel gemakkelijk. Ik de ontvanger heb het pakket en de verzendkosten betaald!
Ik zou zeggen, neem je verantwoordelijkheid en zoek uit waar het pakket is.

Pakket traceren en bezorgen.

Geachte mevrouw de Graag,Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals ik ons telefoongesprek heb aangegeven is uw zending helaas niet aangetroffen bij de afdelingen waarmee ik contact heb opgenomen.
    Ik ga over twee weken nogmaals contact opnemen met onze afdeling onbestelbare stukken en laat u dan weten wat de uitkomst is.
    Namens PostNL wil ik u excuses aanbieden voor het ontstane ongemak en ik hoop u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groet,Iteke PostNL Klantenservice
    Saskiag
    Na eerst een zeer onprettig telefoongesprek te hebben gevoerd met een onvriendelijke dame die bleef herhalen dat ik maar aangifte moest doen tegen de afzender, werd ik even later gebeld door een andere dame die wel bereid was te kijken of ze iets kon achterhalen. Al is het resultaat hetzelfde, pakje niet te vinden, ik heb nu wel het gevoel dat alles is gedaan en over twee weken checkt ze het nog een keer en laat het me weten. Het is de toon die de muziek maakt.