Opgelost door POSTNL: Pakket niet aangekomen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 351270
Gebruiker
Klachtindia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben in afwachting van een pakket dat op 31-1 vanuit India is verstuurd. Via de code die ik heb gekregen kan ik geen informatie terugvinden over waar het pakket zich nu bevindt.

De oplossing

Ik hoop dat het pakket alsnog getraceerd en afgeleverd kan worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het Buitenland. Ik kan me voorstellen dat u hier meer informatie over wil. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie heeft u het pakket gisteren afgehaald bij de Primera.

    Mocht u in de toekomst weer een pakket uit het Buitenland verwachten, dan kunt u via: https://www.internationalparceltracking.com uw pakket volgen, zodra deze in Nederland is aangekomen. Het proces voordat een pakket in Nederland is aangekomen, kunt u volgen via: https://en.trackitonline.ru/?

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klachtindia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen