Opgelost door POSTNL: Pakket niet aangekomen

content Opgelost
Klachtindia

Ik ben in afwachting van een pakket dat op 31-1 vanuit India is verstuurd. Via de code die ik heb gekregen kan ik geen informatie terugvinden over waar het pakket zich nu bevindt.

Ik hoop dat het pakket alsnog getraceerd en afgeleverd kan worden.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het Buitenland. Ik kan me voorstellen dat u hier meer informatie over wil. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie heeft u het pakket gisteren afgehaald bij de Primera.

Mocht u in de toekomst weer een pakket uit het Buitenland verwachten, dan kunt u via: https://www.internationalparceltracking.com uw pakket volgen, zodra deze in Nederland is aangekomen. Het proces voordat een pakket in Nederland is aangekomen, kunt u volgen via: https://en.trackitonline.ru/?

Klachtindia