Klacht POSTNL: Pakket niet aangekomen

Lindevan opstal

Vandaag (29-04-2014) zou ik een pakket ontvangen van themakeupspot.nl. Ik was niet thuis en kon daarom het pakket niet aannemen. Er was een handtekening nodig voor het pakket.
Nu kijk ik via de track en trace code wat ik moet doen, maar daar staat dat het pakket is bezorgd en er staat ook een vreemde handtekening bij, die NIET behoort aan iemand in mijn huishouden. Ik ben ook langs geweest bij de buren om te kijken of daar pakketjes zijn afgeleverd, maar die hebben niet gehad.
Aangezien ik voor een aanzienlijk bedrag heb besteld, wil ik wel mijn producten binnen hebben.

Ik wil weten waar het pakket bezorgd is en daar een verklaring bij van de bezorger in kwestie. Als mijn pakket niet terecht komt, eis ik een vergoeding.

Geachte mevrouw Van Opstal,Hartelijk dank voor uw reactie op klachtenkompas. Uit uw bericht begrijp ik dat u de zending niet heeft ontvangen ondanks de informatie op de website. Ik kan mij voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt en bied u dan ook mijn excuses aan. Omdat ik u telefonisch niet kom bereiken informeer ik u op deze wijze.Uit onze gegevens blijkt dat de bezorger per ongeluk een verkeerde scan van uw poststuk heeft gemaakt. Ook kan ik zien dat u de zending al van de afhaallocatie heeft afgehaald. De afzender heeft een klacht bij ons ingediend waardoor de bezorger wordt aangesproken om herhaling te voorkomen. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.Ik ga er vanuit dat ik u op dit moment voldoende geïnformeerd heb.Met vriendelijke groet,Tineke