Klacht POSTNL: pakket niet afgeleverd

Hennie

Ben thuis toen post aan belde , ik kreeg niet de kans om het pakket in ontvangst te nemen vervolgens is deze weg gereden terwijl ik het product vandaag nodig heb ivm ziekte. hoogachtend H.Hendriks 0625444883

dat het product als nog word geleverd vandaag

Geachte heer/mevrouw Hendriks,

Uit uw melding maak ik op dat uw bezorger u te weinig tijd gunde om een aan u verzonden pakket in ontvangst te nemen. Mijn excuses hiervoor.

U heeft reeds via een ander contactkanaal uw melding bij ons kenbaar gemaakt. Wij hebben uw bericht langs die weg afgehandeld. De bezorger is hierop aangesproken, hij/zij geeft aan hier in de toekomst rekening mee te houden. Ik beschouw uw melding op deze website daarom als afgehandeld.

PostNL
    Hennie
    ik heb extra kosten gemaakt en die zou ik wel vergoed willen.
    Geachte heer/mevrouw Hendriks,

Het spijt mij u te moeten mededelen dat wij geen gehoor kunnen geven aan uw verzoek. Vergoeding na gevolgschade is uitgesloten volgens onze Algemene Voorwaarden.

Elvira
    PostNL
    Hennie
    Er werd mij verteld dat er een compostactie (soort vergoeding) zou worden toe gestuurd. Nu word het weer terug gedraaid, zo kunt je zien dat het geen nut heeft om een klacht bij postNL neer te leggen want ze vertellen je wat en komen het niet na . Ik zal dan ook bij al mijn vrienden en Familie door geven dat ze beter bij kiala of DHLFOYOU moeten gaan deze zijn goed en sneller en correct met aflevering. Mocht er toch iets fout gaan dan handel ze het goed.

hoogachtend
    H.Hendriks