Klacht POSTNL: Pakket niet afgeleverd bij verzender

Klachtnummer
# 172908
Gebruiker
RitaS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket is niet afgeleverd bij de verzender
Via dit klachten forum kreeg ik te horen dat mijn pakket uit de loods van PostNl retour opdrachtgever is gegaan ( melding 13-6)

Er is geen pakket aangekomen bij de verzender.

Waar hebben jullie mijn pakket gelaten??
Waar is het bewijs van retourzending ?
Is Postnl nog wel een betrouwbare partner ?


De oplossing

Dat iemand echt serieus de moeite neemt en kijkt waar dit pakket is gebleven !

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Scheven,

    Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat een aan u gericht pakket niet retour is bezorgd bij de afzender. Ik begrijp dat u graag wilt weten waar uw zending zich momenteel bevindt. Graag geef ik u een toelichting.

    Aan de hand van de door u meegestuurde track&trace code zie ik dat de afzender van uw pakket een melding bij ons heeft gemaakt om dit verder voor u uit te laten zoeken. De verzender zal op de hoogte worden gebracht van de voortgang en uitkomst van het onderzoek, ik adviseer u dan ook contact te blijven houden met de verzender van het pakket. Mijn excuses voor alle overlast.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen