Klacht POSTNL: Pakket niet afgeleverd door "onbezorgbaar"???

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 527877
Gebruiker
Ronald S te BL
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn pakket met T&T code zou "onbezorgbaar" zijn???
ik werk thuis, ben altijd thuis en heb geen pakket of postbode gezien hier op 18 februari. Dus Post NL waar is mijn pakket gebleven???

De oplossing

Ik wil mijn pakket alsnog ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn informatie is het onduidelijk waar deze zending is gebleven. Ik wil u dan ook adviseren contact met de afzender op te nemen. De afzender kan als opdrachtgever bij de post in het land van herkomst een navraag opstarten. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ronald S te BL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Post NL verwijst naar afzender in China... Te makkelijk vind ik dit omdat het pakket in NL is aangeboden en hoegenaamd bij mij niet afgeleverd kon worden.... Slechte service Post NL...
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen