Klacht POSTNL: Pakket niet afgeleverd door "onbezorgbaar"???

sad Niet opgelost
Ronald S te BL

mijn pakket met T&T code zou "onbezorgbaar" zijn???
ik werk thuis, ben altijd thuis en heb geen pakket of postbode gezien hier op 18 februari. Dus Post NL waar is mijn pakket gebleven???

Ik wil mijn pakket alsnog ontvangen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie is het onduidelijk waar deze zending is gebleven. Ik wil u dan ook adviseren contact met de afzender op te nemen. De afzender kan als opdrachtgever bij de post in het land van herkomst een navraag opstarten. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Ronald S te BL
Post NL verwijst naar afzender in China... Te makkelijk vind ik dit omdat het pakket in NL is aangeboden en hoegenaamd bij mij niet afgeleverd kon worden.... Slechte service Post NL...