Klacht POSTNL: pakket niet afgeleverd door post nl

marcelscheel

status t&t afgeleverd maar niet bij mij. gebeld naar post nl maar die kunnen niks doen. de verzender moet de klacht indienen. ik heb inmiddels betaald, hun blijven in gebreken. ik wil dus de klacht indienen, maar dat gaat niet. gekocht via marktplaats dus de verkoper doet niks en terecht. hij heeft goed en eerlijk gehandeld. pakketje netjes opgestuurd en aan mij de t&t gegeven. m.a.w. door post nl ben ik mijn geld kwijt en de desbetreffende bezorger een pakketje rijker. ik denk dat ik maar bezorger wordt van post nl.

klacht serieus nemen en de verantwoording zelf nemen.fout ligt bij post nl

Geachte heer/mevrouw Scheel,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hierdoor teleurgesteld bent. Mijn excuses hiervoor.

U geeft aan dat u het pakket nog niet heeft ontvangen, daarom raad ik u aan om na te vragen of iemand anders uw zending heeft aangenomen. Wellicht was dit een huisgenoot of één van de buren.

Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender heeft ons namelijk betaald voor de verzending, en is daarmee onze opdrachtgever. De afzender blijft verantwoordelijk voor uw pakket totdat u het in goede orde hebt ontvangen.

Thera
    PostNL

marcelscheel
waardeloos. als de verzender geen zin in deze praktijken heeft dan sta je met de rug tegen de muur. je vertrouwd er op dat als je via marktplaats iets koopt dat het dan opgestuurd wordt en dat een bedrijf zoals post nl het pakketje dan netjes bezorgd. in dit geval blijft post nl in gebreken en ik vind dat zij de verantwoording moeten nemen. via t&t is het pakketje te volgen. dus het is netjes opgestuurd alleen post nl lever het niet. neem de verantwoording en speel niet zo'n spelletje.