Klacht POSTNL: Pakket niet afgeleverd en volledig gebrek aan communicatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 449171
Gebruiker
Gebruiker1569236906
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket via bol.com aangeboden voor verzending naar zweden. Ligt volgens de site sinds 16 mei in Jönköping. Wij horen echter niks, ontvangen niks en kunnen niemand bereiken per telefoon omdat direct contact per telefoon blijkbaar te eng is. Je zou eens een klant spreken....,

De oplossing

Traceer pakket in Jönköping en laat partner het afleveren en breng ons op de hoogte

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van een pakket dat via bol.com naar Zweden is verzonden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard begrijp ik dat het niet prettig is dat het pakket nog niet is aangekomen. Ik zie in de status dat het pakket retour is gezonden naar de afzender. De exacte reden van retour kan ik niet uit de status herleiden, maar dit wordt op het pakket zelf vermeld. Als er op het pakket een onterechte reden van retour staat, dan kan de afzender hierover nog een klacht bij ons indienen en eventueel een onderzoek laten instellen. Het kan uiterlijk 6 weken duren voordat het pakket daar terug is. Ik adviseer u om contact te houden met de afzender voor een verdere oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1569236906
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen verklaring van de reden van niet bezorgen. Ik kan op de site zien van de beoogd vervoerder (onderaannemer DPD) dat vanaf 16 mei het artikel in Zweden was. Op de site van Post NL wordt vermeld dat het pakket tevergeefs aangeboden zou zijn. Dat is 100% zeker niet waar. De afgelopen weken is er altijd iemand aanwezig op het afleveradres. Op 29 mei wordt er gesteld door DPD dat het artikel wordt teruggezonden aan de afzender. Daar wordt gesteld dat de bestemmeling het pakket niet ophaalde. Jönköping ligt een paar honderd kilometer van de bestemming en wij hebben zelfs nooit een bericht van aankomst gehad. Allemaal bullshit!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen