Klacht POSTNL: Pakket niet afgeleverd in Finland

# 198228
Jeetje

Post.nl klachten contactformulier geeft de volgende melding

Klacht, vraag of suggestie
Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.

Niets is minder waar, ik wacht inmiddels al ruim een week op een reactie. Schandalig!!

Opnieuw (gratis) verzending naar Finland of vergoeding van de bezorgkosten van 25 euro

Geachte heer van der Borg,

Hartelijk bedankt voor uw reactie op deze website. Het spijt me om te vernemen dat u nog geen reactie op uw e-mail heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb naar de barcode van uw pakket gekeken en ik zie dat dit pakket retour is gegaan. Ik kan aan de hand van de scaninformatie niet zien wat de reden van retour is dit staat op het pakket vermeld. Zou u kunnen aangeven wat er op het pakket vermeld stond?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Annet

Jeetje
    Dag Annet, Dat is het nu juist, er staat niets, wat duidelijk maakt waarom dit pakket niet is afgeleverd. Adresgegevens gecontroleerd, die zijn juist. Misschien goed om hierover contact op te nemen met uw Finse collega's misschien dat zij hierover wat meer kunnen vertellen. Wij geven Post.nl opdracht om dit pakket te bezorgen , dat Post.nl hiervoor gebruik maakt van de Finse pakketbezorging is de verantwoordelijkheid van Post.nl.
    Wij willen graag de 25 euro die hiervoor betaald is retour.
    Geachte heer Van der Borg,

Uit de voorgaande berichtenwisseling begrijp ik dat uw pakket onterecht retour gezonden is. Er is geen duidelijke reden hiervoor genoteerd. Ik kan mij goed voorstellen dat u hier erg van baalt en dat u uw verzendkosten retour wilt. Mijn excuses voor het ongemak.

Uw zending is aangeboden in het land van bestemming, maar daar niet uitgereikt aan de geadresseerde. De reden zou op de zending aangegeven moeten zijn. Ik kan laten onderzoeken of de zending terecht retour is gestuurd. Daarom stuur ik u per post een navraagformulier toe.

Ik wil u het advies geven om:

•het navraagformulier volledig en zorgvuldig in te vullen(ook de achterkant). Vermeld altijd de inhoud, de barcode, het adres van de geadresseerde. Vul het formulier in het Engels of Nederlands in.
    •stuur voor zendingen met extra aanvullende service een kopie van het verzendbewijs mee.
    •daarnaast verzoek ik u een foto mee te sturen van de adressering, zoals het op het pakket is aangegeven

Stuur het formulier naar:

Antwoordnummer 60417
    8900 KS Leeuwarden

Een postzegel is niet nodig. U ontvangt binnen 10 werkdagen een ontvangstbevestiging.

Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop dat u snel bericht heeft over verdere stappen. In elk geval wens ik u alvast hele fijne feestdagen.

Vriendelijke groet,
    Marije

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren