Klacht POSTNL: Pakket niet afgeleverd.

Klachtnummer
# 424389
Gebruiker
nightserv
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket niet afgeleverd.

De oplossing

Pakket zsm leveren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket niet afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u de zending zo spoedig mogelijk wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Vanwege het gewicht en/of de afmetingen van het pakket is deze zending niet via de reguliere pakketdienst verwerkt, maar via een andere bezorgdienst. Omdat ik geen inhoudelijke informatie heb over de bezorgprocedures van deze dienst, raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. De afzender is onze klant/opdrachtgever en zij kunnen indien nodig contact met ons opnemen voor verdere navraag omtrent de status van uw pakket. Ik hoop uiteraard dat u de zending snel in ontvangst kunt nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?