Klacht POSTNL: pakket niet afgeleverd

Klachtnummer
# 322729
Gebruiker
Sport
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op zaterdag 8 september heb ik 2 pakketten verstuurd en volgens de track & trace zijn deze beide afgeleverd.

Nu heb ik van mijn klant begrepen dat er maar 1 pakket is afgeleverd en het andere pakket is daar nooit aangekomen.

Meerdere malen contact gehad met de klantenservice van PostNL en de ontvanger ook, maar ze kunnen geen onderzoek starten omdat het niet verzekerd is verstuurd.
Dat begrijp ik dat dat hun regels zijn, maar nu is het pakket dus ergens maar niemand kan of wil me vertellen waar?
Aangezien er voor een aardig bedrag aan voetbalkleding in de doos zit wil ik graag weten waar deze is gebleven.

Ik als afzender heb er helaas geen gegevens van mij als afzender op gezet.

De oplossing

Ik zou graag willen weten waar het pakket is gebleven en wat ik kan doen om dit te achterhalen.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Farci,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending. Deze zou zijn bezorgd, echter heeft de ontvanger het niet ontvangen. U heeft vervolgens contact gehad met de klantenservice, echter konden zij via die weg niets voor u betekenen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me goed voorstellen dat u ondanks dat het om een onverzekerd pakket gaat, toch duidelijkheid wilt over uw pakket. Ik heb de gegevens er bij gezocht en zie dat het is doorgestuurd naar een ander adres. Heeft u toevallig een oude doos hergebruikt waarop het adres nog te zien is van die afzender? Ik vermoed namelijk dat het daar naartoe is gestuurd. Mijn advies is om dan met hen contact op te nemen zodat zij het door of retour kunnen sturen.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Sport
    Datum
    Kunt u aangeven naar welk adres het is doorgestuurd zodat ik contact kan opnemen?

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen