Klacht POSTNL: pakket niet afgeleverd

Lenyvanhees

mijn bestelling is bij service punt geweigerd en teruggestuurd naar afzender. Servicepunt, Primera in Rijen, weet nergens van, maar ik heb geen pakket. Hoe kan dit?
track en trace 3SLF04101752

mij vertellen, waarom geweigerd

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket bij een PostNL-punt geweigerd is en retour is gestuurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u graag wilt weten wat er aan de hand is. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. U heeft bij uw bestelling gekozen om het pakket direct bij een PostNL-punt te laten afleveren. U dient hiervoor echter wel alsnog uw eigen adres te vermelden en volgens mijn informatie heeft u in plaats daarvan het adres van het PostNL-punt opgegeven. Zij kunnen de zending op die manier niet aannemen omdat dit wordt gezien als interne post voor de locatie zelf. Het is gebruikelijk dat een PostNL-punt zendingen weigert die op deze manier geadresseerd zijn. Ik kan dit retourproces niet stopzetten en raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.