Opgelost door POSTNL: pakket niet afgeleverd

Willem

PostNL zou gisteren een pakket bij ons afleveren tussen 13.00 uur en 15.00 uur, werd echter niet afgeleverd en om 18.05 uur toen niemand thuis was heeft de chauffeur een kaartje in de bus gedaan dat niemand thuis was en dat de zending vandaag tussen 12.30 en 15.30 uur afgeleverd zou worden. Helaas, wederom niemand gezien. Navraag bij de PostNL particulieren leert dat de zending vandaag niet ingeladen is en er een melding gemaakt zou worden dat deze opnieuw aangeboden dient te worden. Hierover wordt echter niet vooraf contact opgenomen, dus we moeten maar zien of we ons pakket nog ontvangen welke via Leenbakker is aangeschaft en waar we via ideal al € 153, voor betaald voor hebben ..... Dit was eens maar nooit weer !

pakket alsnog met de grootste spoed afleveren !

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Willem
    Pakket is nog dezelfde dag bezorgd, weliswaar waren we wederom niet thuis omdat het buiten de aangegeven bezorgtijd viel, maar is afgeleverd bij de buren