Opgelost door POSTNL: pakket niet afgeleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 60391
Gebruiker
Willem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

PostNL zou gisteren een pakket bij ons afleveren tussen 13.00 uur en 15.00 uur, werd echter niet afgeleverd en om 18.05 uur toen niemand thuis was heeft de chauffeur een kaartje in de bus gedaan dat niemand thuis was en dat de zending vandaag tussen 12.30 en 15.30 uur afgeleverd zou worden. Helaas, wederom niemand gezien. Navraag bij de PostNL particulieren leert dat de zending vandaag niet ingeladen is en er een melding gemaakt zou worden dat deze opnieuw aangeboden dient te worden. Hierover wordt echter niet vooraf contact opgenomen, dus we moeten maar zien of we ons pakket nog ontvangen welke via Leenbakker is aangeschaft en waar we via ideal al € 153, voor betaald voor hebben ..... Dit was eens maar nooit weer !

De oplossing

pakket alsnog met de grootste spoed afleveren !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Willem
    Datum
    Pakket is nog dezelfde dag bezorgd, weliswaar waren we wederom niet thuis omdat het buiten de aangegeven bezorgtijd viel, maar is afgeleverd bij de buren

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Willem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen