Klacht POSTNL: pakket niet afgeleverd

Klachtnummer
# 459587
Gebruiker
Hazelamistosotassen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

een pakket uit tokio heeft al 2 weken bij NLHAGA gelegen, en zou nu retour zijn gestuurd???? wij hebben geen bericht ontvangen waarom het al 2 weken vast gehouden is en waarom het retour gestuurd is.

De oplossing

uitzoeken waar het pakket zich bevind en versturen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het voor u niet prettig is dat het pakket nog niet is aangekomen. Ik heb de status bekeken en ik zie inderdaad dat het pakket retour is gezonden. Dit kan ik niet ongedaan maken. Ik kan de exacte reden van retour niet uit de status herleiden, maar dit staat op het pakket zelf vermeld. Dit kunt u later navragen bij de afzender. Het kan enkele weken duren voordat het pakket daar terug is. Mocht de reden van retour onduidelijk zijn of niet kloppen dan de afzender een onderzoek laten instellen via zijn of haar lokale postdienst. Dit is internationaal zo afgesproken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen