Klacht POSTNL: pakket niet afgeleverd

Hazelamistosotassen

een pakket uit tokio heeft al 2 weken bij NLHAGA gelegen, en zou nu retour zijn gestuurd???? wij hebben geen bericht ontvangen waarom het al 2 weken vast gehouden is en waarom het retour gestuurd is.

uitzoeken waar het pakket zich bevind en versturen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het voor u niet prettig is dat het pakket nog niet is aangekomen. Ik heb de status bekeken en ik zie inderdaad dat het pakket retour is gezonden. Dit kan ik niet ongedaan maken. Ik kan de exacte reden van retour niet uit de status herleiden, maar dit staat op het pakket zelf vermeld. Dit kunt u later navragen bij de afzender. Het kan enkele weken duren voordat het pakket daar terug is. Mocht de reden van retour onduidelijk zijn of niet kloppen dan de afzender een onderzoek laten instellen via zijn of haar lokale postdienst. Dit is internationaal zo afgesproken.