Klacht POSTNL: Pakket niet afgeleverd

Kampstra090904

PostNL, Postbus 99180, 8900 NA Leeuwarden
Op 19 mei 2019 heb ik een bestelling gedaan met betrekking tot een Vaderdag cadeau te waarde van €269,87. In de brievenbus vind ik een kaartje waarop staat “Achter kliko” echter is er achter de kliko niets te vinden. Ik stel ik u bij deze dan ook aansprakelijk voor bewust roekeloos gedrag! Wanneer ik het kaartje lees zijn er verschillende mogelijkheden wanneer er niemand thuis is. (daarvoor is juist de niet-thuis procedure bij postnl.) Er is echter geen gebruik gemaakt van de daarvoor beschikbare mogelijkheden. Door op deze manier te werk te gaan is er sprake van opzet en absoluut geen sprake van levering.
Alvorens ik gerechtelijke stappen ga nemen stel ik u met deze brief in de gelegenheid mij schadeloos te stellen voor de geleden schade en binnen 7 werkdagen een bedrag van € 269,87 over te maken op rekening …. te name van ………...
Mocht u hier geen gehoor aangeven zal ik over gaan tot het nemen juridische stappen.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Financiële schadeloosstelling

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw pakket heeft achtergelaten achter de kliko, maar dat het pakket daar niet meer aanwezig was. Ik kan me voorstellen dat u hier boos over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De Track & Trace code van het pakket.

Mijn advies is om dit ook bij de afzender te melden.