Klacht POSTNL: Pakket niet bezord terwijl wij wel thuis waren

Klachtnummer
# 417414
Gebruiker
GeleGitaar#101
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Beste Post nl,
Mijn pakket is niet bezorgd terwijl er 3 mensen thuis waren.
De bezorger is niet geweest! Maar nu moet ik wel mijn pakket ophalen bij het dichtsbijzijnde loket terwijl ik 4.50 bezorgkosten hebt betaald.

Graag uw reactie.

Vriendelijke groet,

De oplossing

Zorgen dat dit niet meer voorkomt en een reactie naar mij

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat het pakket niet bij u is aangeboden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Werkt uw deurbel naar behoren?

    - Heeft u tevens geen briefje in de brievenbus gevonden?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    GeleGitaar#101
    Datum
    Beste Post NL,

    Mijn deurbel werkt prima, ik ben niet doof en er lag geen briefje in de brievenbus.
    Dit komt vaker voor maar dan komen ze het later alsnog brengen. Nu moet ik naar een winkel om het op te halen terwijl ik 4,50 euro heb betaald voor het bezorgen. vr gr. Esther
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb de klacht geregistreerd zodat het met betrokken medewerker kan worden besproken. Op deze manier hopen we herhaling te kunnen voorkomen. Mocht het toch weer gebeuren, weet u ons te vinden. Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen