Klacht POSTNL: Pakket niet bezord terwijl wij wel thuis waren

GeleGitaar#101

Beste Post nl,
Mijn pakket is niet bezorgd terwijl er 3 mensen thuis waren.
De bezorger is niet geweest! Maar nu moet ik wel mijn pakket ophalen bij het dichtsbijzijnde loket terwijl ik 4.50 bezorgkosten hebt betaald.

Graag uw reactie.

Vriendelijke groet,

Zorgen dat dit niet meer voorkomt en een reactie naar mij

Mijn excuses dat het pakket niet bij u is aangeboden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Werkt uw deurbel naar behoren?

- Heeft u tevens geen briefje in de brievenbus gevonden?

- Wat is uw e-mail adres?

GeleGitaar#101
    Beste Post NL,

Mijn deurbel werkt prima, ik ben niet doof en er lag geen briefje in de brievenbus.
    Dit komt vaker voor maar dan komen ze het later alsnog brengen. Nu moet ik naar een winkel om het op te halen terwijl ik 4,50 euro heb betaald voor het bezorgen. vr gr. Esther
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb de klacht geregistreerd zodat het met betrokken medewerker kan worden besproken. Op deze manier hopen we herhaling te kunnen voorkomen. Mocht het toch weer gebeuren, weet u ons te vinden. Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak.