Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd, bij wel thuis. Geeneens berichtgeving achter gelaten.

Klachtnummer
# 420249
Gebruiker
Kimmie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket niet bezorgd, bij wel thuis. Geeneens berichtgeving achter gelaten. Voor het tweede bezorgmoment gekozen voor een afleverpunt, door te weinig vertrouwen dat dit morgen wel aan komt. Tevens zijn de kosten om PostNL klantenservice te bellen belachelijk hoog.

De oplossing

Beter toezicht of de bezorger daadwerkelijk zijn werk doet. Tevens heb ik met het leveringsbedrijf contact opgenomen hierover. Wellicht moet dergelijke bezorger excuses maken naar beide partijen. Gezien het leveringsbedrijf nu een boze klant heeft, en ik langer moet wachten om mijn werk effecienter uit te kunnen voeren. Compensatie voor verlengde wachttijd, zonder goede reden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht

    Het is uiteraard wel de bedoeling dat de bezorger eerst bij u aanbelt als deze een pakket af moet leveren. Ik wil er dan ook graag voor zorgen dat de bezorger hierop aangesproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?