Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd, ondanks kaartje vandaag en e-mail

JollyTosca

Pakket zou zijn aangeboden op 28-4 met een kaartje wordt opnieuw bezorgd op 29-4 volgens e-mail tussen 14.30 en 16.30 uur. Pakketbezorger gaat onze deur voorbij. Ik erachteraan. Geen pakket bij zich. Gebeld met 0900-0990, Mevr. Tromp. Pakket bevat producten voor mijn ogen die dringend noodzakelijk zijn.
Mevr. Tromp meldt dat er een geslotenverklaring op ons huis zit, omdat er in het verleden een bedrijf was gehuisvest. Onmogelijk, daar het een normaal woonhuis is en wij hier inmiddels 32 jaar wonen en er nieuw zijn ingetrokken. Op mijn zeer dringende vraag, waar het pakket zich bevindt, geen antwoord. Op mijn vraag naar haar leidinggevende is het antwoord die komt toch niet aan de telefoon. Daarna heb ik haar aansprakelijk gesteld voor de ernstige gevolgen die het niet bezorgen van dit pakket voor mij kunnen hebben is het antwoord vervelend voor u, maar ik kan niets voor u doen. Op de vraag mij een ander telefoonnummer, adres o.i.d te geven van degene die dat wel kan geen antwoord. Zij kan niets voor mij doen. Alsof er een totaal ongevoelige robot antwoord geeft/ Wat kunnen wij hieraan doen.

Pakket nu kunnen ophalen in Ridderkerk, waar het waarschijnlijk ligt.

Geachte heer, mevrouw den Breejen,

Dank u vriendelijk voor uw bericht.

Wat ik hieruit op maak is dat u 29-4 jl. een pakketje verwachtte, maar dat deze niet geleverd kon worden vanwege een zogeheten gesloten verklaring. Graag kijk ik met u mee hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden en verneem ik graag van u of u het pakket inmiddels heeft ontvangen. Zou u mij hiervoor de 3S-code van uw pakket kunnen sturen?

Ik hoor graag van u.

Robin