Opgelost door POSTNL: Pakket niet bezorgd, ondanks toezegging.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 610010
Gebruiker
Raymundo3H
Datum
1 reactie

Details

Klacht

pakket zou bezorgd worden tussen 17.40-19.40. Zeer belangrijk, dus laat ik het op het bedrijf bezorgen. Twee mensen zitten aan raam bij voordeur. Om 16.00 uur melding dat de bezorger mij "gemist" heeft. Onmogelijk dus, en heel raar tijdstip. Vervolgens na heel lang wachten eindelijk iemand van de klantenservice aan de lijn. Deze geeft aan contact op te nemen met depot. Pakket wordt of alsnog bezorgd, of ik kan het ophalen bij postnl afhaalpunt. Daarvan zou ik per ommegaande per mail bericht krijgen, zodat ik zou weten wat te doen. Afhaalpunt gaat namelijk om 18.00 uur dicht. Met als resultaat en geen mail gekregen zoals beloofd, en geen bezorger langs. Dus meerdere keren achter elkaar zeer slechte service. Helaas niet voor het eerst.

Gewenste oplossing

Oplossen zodat ik morgenochtend mijn pakket heb.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik lees dat de bezorger niet heeft aangebeld bij de bezorging van uw pakket. Sorry daarvoor, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze bezorgers zijn verplicht om aan te bellen bij het bezorgen van een pakket.

    Ik zie dat uw melding reeds in behandeling is genomen door één van mijn collega's. Deze heeft de melding al doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorger. Dit zal intern worden afgehandeld. Om u tegemoet te komen heb ik namens PostNL een attentie gestuurd.

    Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 

    Met vriendelijke groet,    

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen