Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd, slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 466993
Gebruiker
Albertina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na 2 weken kreeg ik eindelijk de melding dat het pakket is afgeleverd. Bij thuiskomst bleek dit niet zo te zijn. Ook niet bij de buren afgeleverd. De klantenservice gaf aan dat het vaker op bezorgd staat en dat het pakket dan binnen 2 dagen wordt afgeleverd. Dit is dus niet zo. Inmiddels voor de 6e keer gebeld met de klantenservice, ik krijg telkens dezelfde dame aan de lijn, en zij zegt dat ze mij niet kan helpen omdat PostNL niet kan zien wanneer en door wie pakketten bezorgd worden, vervolgens beëindig ze de verbinding. Op mijn klachtenformulier heb ik ook geen reactie gekregen. Wat een slechte service van zo’n groot bedrijf.

De oplossing

Ik wil dat het pakket opgezocht en bezorgd wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt.Voor dit soort pakketten is een onderzoek inderdaad niet mogelijk, omdat het pakket onverzekerd is en er niet getekend hoeft te worden voor ontvangst. Ik zie inmiddels weer een update in de status. Het pakket is op 24 juli retour gezonden naar de afzender. Ik adviseer u om daarmee contact op te nemen. De exacte reden van retour kan ik nooit helemaal uit de status herleiden, maar dit staat op het pakket zelf vermeld. Dit kunt u ook navragen bij de verzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Albertina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is GEEN oplossing gevonden. In bovenstaand antwoord gaf PostNL aan dat het pakket geretourneerd was naar de afzender. De afzender heeft op 25 juli een bericht ontvangen dat het pakket was afgeleverd maar ook dit is nooit gebeurd..... Dus PostNL heeft het nog steeds niet opgelost. De broek is nooit bij ons aangekomen en maar er is wel € 62 voor betaald.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?