Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd, slechte service

Albertina

Na 2 weken kreeg ik eindelijk de melding dat het pakket is afgeleverd. Bij thuiskomst bleek dit niet zo te zijn. Ook niet bij de buren afgeleverd. De klantenservice gaf aan dat het vaker op bezorgd staat en dat het pakket dan binnen 2 dagen wordt afgeleverd. Dit is dus niet zo. Inmiddels voor de 6e keer gebeld met de klantenservice, ik krijg telkens dezelfde dame aan de lijn, en zij zegt dat ze mij niet kan helpen omdat PostNL niet kan zien wanneer en door wie pakketten bezorgd worden, vervolgens beëindig ze de verbinding. Op mijn klachtenformulier heb ik ook geen reactie gekregen. Wat een slechte service van zo’n groot bedrijf.

Ik wil dat het pakket opgezocht en bezorgd wordt.

Mijn excuses dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt.Voor dit soort pakketten is een onderzoek inderdaad niet mogelijk, omdat het pakket onverzekerd is en er niet getekend hoeft te worden voor ontvangst. Ik zie inmiddels weer een update in de status. Het pakket is op 24 juli retour gezonden naar de afzender. Ik adviseer u om daarmee contact op te nemen. De exacte reden van retour kan ik nooit helemaal uit de status herleiden, maar dit staat op het pakket zelf vermeld. Dit kunt u ook navragen bij de verzender.

Albertina
Er is GEEN oplossing gevonden. In bovenstaand antwoord gaf PostNL aan dat het pakket geretourneerd was naar de afzender. De afzender heeft op 25 juli een bericht ontvangen dat het pakket was afgeleverd maar ook dit is nooit gebeurd..... Dus PostNL heeft het nog steeds niet opgelost. De broek is nooit bij ons aangekomen en maar er is wel € 62 voor betaald.