Opgelost door POSTNL: Pakket niet bezorgd, volgens Code wel en zelfs getekend???

TylderDurden

had een product besteld bij een webwinkel en die zou zaterdag 19-4-2014 aankomen, was niet thuis en er lag zoals normaal een briefje in de bus met deze keer een ''Niet thuis code'', dus ik wou een afspraak maken voor een bezorging, wat zegt de website? Al bezorgd op zaterdag de 19e, en ZELFS VOOR GETEKEND ? handtekening lijkt compleet niet op de mijne.

Wat is hier aan de hand? een brief dat je er niet was, maar internet zegt jawel en je hebt zelfs getekend op dezelfde dag? oplichting? verduistering?

Uitleg AUB

ik zou graag willen dat hier per direct achteraan gegaan word ook om problemen in de toekomst te voorkomen, Wie heeft er in hemelsnaam voor mij getekend met een valse handtekening, waarom een briefje dat ik er niet was maar wel op internet zeggen dat hij WEL bezorgd is?

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

goed