Opgelost door POSTNL: Pakket niet bezorgd, wel email dat pakket bezorgd is.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 563221
Gebruiker
W.J.M.L. Laeven
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In de Post NL app wordt s' ochtends een brievenbuspakket aangekondigd. Om 14.30 uur krijgen we de email melding: Pakket bezorgd. Er is echter niets bezorgd, noch door de postbode noch door de pakketbezorger

De oplossing

Nagaan wat het fout is gegaan, iemand heeft de email melding geactiveerd

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een zending welke was vermeld in de PostNL app, en u niet heeft mogen ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zojuist heb ik u gepoogd te bellen, echter kreeg ik geen gehoor.
    Ik zal u nader per email gaan berichten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.J.M.L. Laeven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket zou bij ons thuis afgeleverd zijn. POSTNL adviseerde om bij de buren navraag te doen. Onze directe buren hadden niets ontvangen, het pakket bleek afgeleverd te zijn op het eind van de straat !! Waarom wordt dat niet door de bezorger aangegeven?
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen