Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd (zoek?)
Details
Klacht
Ik heb een standaard pakket verstuurd met PostNL (standaard BTL zonder TT) naar Zweden. De overkomstduur is 2-5 werkdagen, zoals vermeld op de transactie bon. Het pakket is verzonden op 2 april. Vandaag is het 17 april. Welgeteld is het pakket dus 15 dagen onderweg. Zonder TT kan ik niet achterhalen waar het pakketje is gebleven. Maar, ik stel wel PostNL aansprakelijk voor het niet nakomen van de overeenkomst. Het kan toch niet zo zijn dat, omdat ik een pakket verstuur zonder TT en verzekering, PostNL niet aansprakelijk gesteld kan worden voor het in gebreke blijven van de overeengekomen dienst ?Transactienummer 1560 5900 0006 2751
Gewenste oplossing
Ik ben boos.Ik verwacht dat PostNL mij tegemoet komt in mijn teleurstelling EN de kosten.
Zodoende word ik geholpen om het vertrouwen in het bedrijf en haar diensten te herstellen.
Ik had een prachtig Paaspakket naar mijn kinderen in Zweden verstuurd. Nu was er niks.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.