Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd

Klachtnummer
# 306184
Gebruiker
Tkp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakket besteld uit US die goed te tracken is maar nu staat er dat mijn pakket gister bezorgd is terwijl ik nog helemaal niks gekregen heb.

De oplossing

Het pakket goed afleveren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Persad,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp hieruit dat u een zending verwacht vanuit de US. Via de scangegevens heeft u kunnen zien dat de zending is afgeleverd, echter heeft u niets ontvangen.

    Ik wil graag voor u nagaan wat ik hierover in mijn systeem kan vinden. Hiervoor heb ik wel de 3S-code/buitenlandse track en tracé code nodig. Zou u deze als reactie op dit bericht willen sturen?

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen