Opgelost door POSTNL: Pakket niet bezorgd

Kim

Ik ben een track en trace code kwijt en het verstuurde pakket is niet geleverd bij desbetreffende organisatie. Kunnen jullie mij helpen de code te achterhalen? Of de status van het pakket?

Het zou fijn zijn als jullie kunnen meedenken in een oplossing.

Ik snap inderdaad dat dit niet handig is. Ik wil daarom graag voor u kijken of deze nog te achterhalen is en wat de status van deze zending is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de datum van verzending;
    - het adres van de geadresseerde;
    - vanaf welk PostNL punt u deze zending heeft verzonden

Kim
    Wat fijn dat jullie mee willen kijken en zo snel reageren. Het pakket is verstuurd op 15 juni 2020. Ik heb het pakket afgegeven bij de Primera Drielanden (Triasplein 80, 3845 GD, Harderwijk). Het adres waarnaar het verstuurd is: polette bv, huidenstraat 24B 1016 ET Amsterdam. Dit bedrijf kan niks voor me nagaan zonder track en trace nummer.
    Alvast dank voor de moeite. Het lukte me niet om dit via jullie site kenbaar te maken.