Opgelost door POSTNL: Pakket niet bezorgd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 462578
Gebruiker
Kim
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,
Ik ben een track en trace code kwijt en het verstuurde pakket is niet geleverd bij desbetreffende organisatie. Kunnen jullie mij helpen de code te achterhalen? Of de status van het pakket?

De oplossing

Het zou fijn zijn als jullie kunnen meedenken in een oplossing.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat dit niet handig is. Ik wil daarom graag voor u kijken of deze nog te achterhalen is en wat de status van deze zending is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de datum van verzending;
    - het adres van de geadresseerde;
    - vanaf welk PostNL punt u deze zending heeft verzonden

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Kim
    Datum
    Wat fijn dat jullie mee willen kijken en zo snel reageren. Het pakket is verstuurd op 15 juni 2020. Ik heb het pakket afgegeven bij de Primera Drielanden (Triasplein 80, 3845 GD, Harderwijk). Het adres waarnaar het verstuurd is: polette bv, huidenstraat 24B 1016 ET Amsterdam. Dit bedrijf kan niks voor me nagaan zonder track en trace nummer.
    Alvast dank voor de moeite. Het lukte me niet om dit via jullie site kenbaar te maken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen