Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd

Klachtnummer
# 445136
Gebruiker
Memassa01
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik probeerde een pakket te sturen naar Zweden waar mij vriend woont, maar deze is niet aangekomen. Op de track and trace staat nu dat het bezorg adres niet klopt terwijl ik deze meerdere malen heb gecheckt om dit tegen te gaan

De oplossing

Mijn pakket vinden en bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket dat u via PostNL naar Zweden heeft gestuurd. Uw pakket is nog niet bij de geadresseerde aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u zich inmiddels zorgen begint te maken over de bezorging van het pakket. Volgens mijn gegevens heeft de netwerkpartner, DPD, op 18 mei een mislukte bezorgpoging gedaan. Daarom sturen zij het pakket door naar een DPD afhaalpunt in Zweden. De geadresseerde kan het pakket bij DPD traceren door gebruik te maken van de barcode netwerkpartner die op https://www.internationalparceltracking.com/ vermeld staat.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen