Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd

Memassa01

Ik probeerde een pakket te sturen naar Zweden waar mij vriend woont, maar deze is niet aangekomen. Op de track and trace staat nu dat het bezorg adres niet klopt terwijl ik deze meerdere malen heb gecheckt om dit tegen te gaan

Mijn pakket vinden en bezorgen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket dat u via PostNL naar Zweden heeft gestuurd. Uw pakket is nog niet bij de geadresseerde aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u zich inmiddels zorgen begint te maken over de bezorging van het pakket. Volgens mijn gegevens heeft de netwerkpartner, DPD, op 18 mei een mislukte bezorgpoging gedaan. Daarom sturen zij het pakket door naar een DPD afhaalpunt in Zweden. De geadresseerde kan het pakket bij DPD traceren door gebruik te maken van de barcode netwerkpartner die op https://www.internationalparceltracking.com/ vermeld staat.