Opgelost door POSTNL: Pakket niet bezorgd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 454472
Gebruiker
Petra 123
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik vind net een niet thuis bericht in de bus van post NL terwijl ik gewoon thuis ben en alert ben op ontvangst van een pakket.
Met code KG47964119
De bel werkt naar behoren. Die is niet gegaan
Ook heb ik een mail van Post NL ontvangen over een vertraagde levering.. Maar het briefje is nog binnen de oorspronkelijke tijd met een melding dat ik mijn product bij een post NL locatie moet ophalen.
Aangezien ik in de Corona risico groep val kan ik mijn pakket niet zelf gaan ophalen .
Ik verwacht dan ook dat Post NL alsnog mijn pakket komt naleveren.
Kunt u daar svp bij helpen?

De oplossing

Ik verwacht dat Post NL alsnog mijn pakket aan huis komt bezorgen.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard kan ik me voorstellen dat het niet prettig is om een briefje in de brievenbus aan te treffen wanneer u gewoon thuis was. Mijn excuses hiervoor. Ik heb echter niet de mogelijkheid om het pakket nogmaals bij u aan te laten bieden, wellicht dat u iemand kunt machtigen om het voor u op te halen. Ik kan hier wel een klacht over aanmaken om dit met de chauffeur te laten bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - U geeft aan dat de deurbel goed werkt. Kan er ook een moment zijn geweest dat u deze toch niet kon horen (stofzuiger, muziek)?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Petra 123
    Datum
    Ondanks mijn klacht van gisteren en aanvullende communicatie over de nalevering is mijn pakket vanmiddag alsnog bij een ophaalpunt gebracht door de bezorger.
    Post NL is vanochtend zelfs in mijn straat geweest. De bezorger had het pakket alsnog kunnen aanbieden.
    Ik verwacht dat het wordt geleverd zoals besproken aangezien ik niet een pakket van ruim 20 kilo kan ophalen
  3. Auteur
    Petra 123
    Datum
    Ondanks mijn klacht van gisteren en aanvullende communicatie over de nalevering is mijn pakket vanmiddag alsnog bij een ophaalpunt gebracht door de bezorger.
    Post NL is vanochtend zelfs in mijn straat geweest. De bezorger had het pakket alsnog kunnen aanbieden.
    Ik verwacht dat het wordt geleverd zoals besproken aangezien ik niet een pakket van ruim 20 kilo kan ophalen
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor het verstrekken van de gevraagde gegevens. Ik heb de klacht voor u ingediend en doorgestuurd naar de leidinggevende van de betreffende bezorger zodat het besproken kan worden. Dit gesprek zal binnen twee werkdagen plaatsvinden. Ik zie dat het inmiddels al is gelukt de zending te collecteren, dat is fijn. Hopelijk volgt er snel verbetering. Mocht u na twee werkdagen onverhoopt nog wel problemen ondervinden, dan hoor ik het uiteraard graag.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Petra 123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen