Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd door onbereikbaarheid

Klachtnummer
# 413090
Gebruiker
CoffeeTeaAndCoco
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket niet bezorgd.. reden daarvan was dat de bezorgplek onbereikbaar was.. hele straat is leeg en wonen op de hoek dus snap de onbereikbaarheid niet echt..

De oplossing

Dat ze gewoon een keertje leveren en anders optijd aangeven dat dit niet gaat lukken..

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Ik zie inderdaad op 31 december een melding dat het bezorgadres onbereikbaar zou zijn. Wellicht is er een verkeerde scan gemaakt of is het pakket door andere omstandigheden niet bij u aangeboden. Mijn excuses voor de verwarrende informatie. Volgens mijn informatie is het pakket op 2 januari 2020 alsnog bij u afgeleverd, ik vertrouw erop dat u het pakket in uw bezit heeft.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Ik zie inderdaad op 31 december een melding dat het bezorgadres onbereikbaar zou zijn. Wellicht is er een verkeerde scan gemaakt of is het pakket door andere omstandigheden niet bij u aangeboden. Mijn excuses voor de verwarrende informatie. Volgens mijn informatie is het pakket op 2 januari 2020 alsnog bij u afgeleverd, ik vertrouw erop dat u het pakket in uw bezit heeft.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen