Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd door onbereikbaarheid

CoffeeTeaAndCoco

Pakket niet bezorgd.. reden daarvan was dat de bezorgplek onbereikbaar was.. hele straat is leeg en wonen op de hoek dus snap de onbereikbaarheid niet echt..

Dat ze gewoon een keertje leveren en anders optijd aangeven dat dit niet gaat lukken..

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Ik zie inderdaad op 31 december een melding dat het bezorgadres onbereikbaar zou zijn. Wellicht is er een verkeerde scan gemaakt of is het pakket door andere omstandigheden niet bij u aangeboden. Mijn excuses voor de verwarrende informatie. Volgens mijn informatie is het pakket op 2 januari 2020 alsnog bij u afgeleverd, ik vertrouw erop dat u het pakket in uw bezit heeft.

Geachte heer, mevrouw,