Klacht POSTNL: pakket niet bezorgd Duitsland

Klachtnummer
# 458839
Gebruiker
Postvandaag
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Goedendag,

Op 23/05 heb ik een pakket naar Duitsland (Solingen 42659) gestuurd, zonder T&T code.
Het pakket (een pop en een doos bonbons) is nog steeds bij zijn bestemming niet aangekomen.
Graag verneem ik waar mijn pakket is gebleven. Is het door PostNl kwijt geraakt? De reden hiervan?

Dank voor de terugkoppeling.

Mvg,

Gewenste oplossing

Het pakket terugvinden en bij de geadresseerde bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket niet is aangekomen bij de geadresseerde in Duitsland. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent en wilt dat het pakket alsnog wordt afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uw zending is verzonden zonder Track & Trace. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om na te gaan hoe het kan dat uw zending niet is aangekomen. Ook het instellen van een onderzoek is tot mijn spijt niet mogelijk, omdat van dergelijke zendingen geen administratie wordt bijgehouden. Ik heb een klacht gemeld over deze situatie, we gebruiken deze informatie om de poststroom richting het betreffende land extra in de gaten te houden en waar mogelijk verbeteringen aan te brengen in ons proces. Omdat we geen gericht onderzoek kunnen instellen zal over de afhandeling van de klacht geen contact meer met u worden opgenomen. Het spijt me dat ik in deze situatie verder niet meer voor u kan betekenen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen