Klacht POSTNL: pakket niet bezorgd Duitsland

Postvandaag

Goedendag,

Op 23/05 heb ik een pakket naar Duitsland (Solingen 42659) gestuurd, zonder T&T code.
Het pakket (een pop en een doos bonbons) is nog steeds bij zijn bestemming niet aangekomen.
Graag verneem ik waar mijn pakket is gebleven. Is het door PostNl kwijt geraakt? De reden hiervan?

Dank voor de terugkoppeling.

Mvg,

Het pakket terugvinden en bij de geadresseerde bezorgen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket niet is aangekomen bij de geadresseerde in Duitsland. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent en wilt dat het pakket alsnog wordt afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw zending is verzonden zonder Track & Trace. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om na te gaan hoe het kan dat uw zending niet is aangekomen. Ook het instellen van een onderzoek is tot mijn spijt niet mogelijk, omdat van dergelijke zendingen geen administratie wordt bijgehouden. Ik heb een klacht gemeld over deze situatie, we gebruiken deze informatie om de poststroom richting het betreffende land extra in de gaten te houden en waar mogelijk verbeteringen aan te brengen in ons proces. Omdat we geen gericht onderzoek kunnen instellen zal over de afhandeling van de klacht geen contact meer met u worden opgenomen. Het spijt me dat ik in deze situatie verder niet meer voor u kan betekenen.