Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd en geen oplossing

Klachtnummer
# 589101
Gebruiker
Wisteria
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket verstuurd en zou track en trace over de mail krijgen, deze nooit gekregen. Pakket raakt zoek, dus meld het bij PostNL, krijg bericht van ja hij is bezorgd bij een adres in Haarlem en daar oh nee toch niet.. kreeg verder geen oplossing of wat dan ook, dus ik vraag wat hier ze hier mee gaan doen, krijg ja we sturen het door naar juiste afdeling. Dat was 27-01-2022 en nooit meer bericht gehad..

Gewenste oplossing

Ik wil weten wat er nou gebeurd is met mijn pakket en of er wat mee gedaan kan worden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken. Daarom heb ik u een mail gestuurd waar u op kunt reageren. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen