Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd en geen oplossing

Wisteria

Pakket verstuurd en zou track en trace over de mail krijgen, deze nooit gekregen. Pakket raakt zoek, dus meld het bij PostNL, krijg bericht van ja hij is bezorgd bij een adres in Haarlem en daar oh nee toch niet.. kreeg verder geen oplossing of wat dan ook, dus ik vraag wat hier ze hier mee gaan doen, krijg ja we sturen het door naar juiste afdeling. Dat was 27-01-2022 en nooit meer bericht gehad..

Ik wil weten wat er nou gebeurd is met mijn pakket en of er wat mee gedaan kan worden

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken. Daarom heb ik u een mail gestuurd waar u op kunt reageren. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.