Opgelost door POSTNL: Pakket niet bezorgd en misleidende informatie

angry Opgelost
Astrid

Ik krijg via de post.nl app vanaf 1 juni de melding. Morgen verwacht tussen 10.00-12.30 u. Dit herhaalt zich op 2 en 3 juni. Contact gehad via de chat op 3 juni en daar zeiden ze 4 juni tussen 11.00 -13.45u. Maar nog niks ontvangen. De tekst op de app is inmiddels gewijzigd in. Bezorgtijd niet bekend.
Ik kan echt nergens terecht met mijn klacht omdat alles digitaal moet

Uitzoeken waar mijn pakket blijft en waarom de app maar wat neerzet.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket met Track & Trace en nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten wanneer u de zending kunt verwachten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status van de betreffende zending gecontroleerd. De aflevering van de zending duurt uiteraard veel te lang nu, ik kan tot mijn spijt de oorzaak van deze vertraging niet direct zien. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender van het pakket zodat er een onderzoek gestart kan worden. Wij hebben een overeenkomst met de afzender, hij/zij is onze opdrachtgever en heeft ons betaald voor verzending. U heeft de verzender betaald voor uw aankoop en eventueel de verzendkosten en heeft daarom een overeenkomst met de verzender. Dit is de reden dat in uw situatie alleen de afzender een onderzoek kan laten instellen. Ik hoop uiteraard dat er snel meer informatie zal zijn over de status van uw zending.

Astrid
Tegenpartij heeft onderzoek laten instellen. Maar ik heb er weinig fiducie in. Ik ben nog steeds sterk van mening dat een van de bezorgers er een lucratief bijbaantje op nahoudt.