Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd en op mijn pakket veranderd het gewicht steeds,

Brenda

Pakket na ruim 1 week nog niet bezorgd. Op mijn pakket steeds gevolgd, maar bezorgdatum veranderd steeds en status ook. Daarnaast heeft het pakket in 1 week al 6 verschillende gewichten gehad(op mijn pakket). Verschillende keren gebeld(A 0,45 cent per minuut, wat ik schandalig vind voor een klantenservice). Slecht nederlands sprekende telefonistes en je komt geen steek verder.
Daarnaast mag je als ontvanger geen klacht indienen . Wel mag de verzender een onderzoek instellen(lastig als je iets via Marktplaats koopt) En zijn ze bij de post.nl allergies voor het woord klacht ofzo?
Mijn hoop is verloren gegaan, zeker als ik alle eerdere klachten over dit bedrijf lees...

Ik wil heel graag mijn pakketje... en graag dat ik als klant serieus genomen wordt. En blijkbaar geldt dat als ontvanger(en dus ook de betaler van de verzendkosten) niet.

mvg Brenda O.

Geachte mevrouw Oosterbaan,
    Volgens mijn gegevens is uw zending met vertraging op nummer 26 bezorgd. De reden voor deze vertraging is helaas niet bekend. Mijn welgemeende excuses hiervoor.
    Omdat u niet de opdrachtgever bent van PostNL, kunt u inderdaad niet rechtstreeks bij PostNL reclameren en blijft de afzender als uw opdrachtnemer uw aanspreekpunt.
    Omdat de afzender dat wel kan, dient een geadresseerde de afzender te contacteren in geval van een vermissing. Als opdrachtgever van PostNL kan de afzender conform de overeengekomen voorwaarden een onderzoek starten.
    Hiermee hoop ik u voldoende informatie te hebben gegeven.
    Vriendelijke groeten,
    (naam medewerker) Klantenservice PostNL