Opgelost door POSTNL: pakket niet bezorgd en wacht nu al 3 weken....

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 85737
Gebruiker
evelien
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakketje verstuurd op 6-11-2014.
de dag erna was de track en trace code niet beschikbaar..post.nl gebeld.
Nee hij is niet gekoppeld aan een postcode,dat zal vannacht gebeuren en dan word ie zaterdag bezorgd.
Ontvanger ingelicht...zaterdag geen track en trace code beschikbaar!
Weer gebeld.
Nee mevrouw het pakket gaat naar de afdeling onbestelbare stukken??? Waarom?? geen idee!!
U krijgt binnen 4 werkdagen een bericht hierover...na 4 werkdagen:
Mevrouw ik neem uw dossier in behandeling en dan hoort u uiterlijk binnen 8 werkdagen hoe of wat!
Dus 4 werkdagen erover doen om mij dat te vertellen ??
Nu na 8 werkdagen vandaag zelf maar weer gebeld...degene die het in behandeling heeft is nu telefonisch niet bereikbaar..ik zal een notitie voor haar achter laten!!
Ik wil dus vandaag antwoord waar mijn pakket is en wanneer het nu eindelijk bezorgd gaat worden!!Tja ik kan niet meer doen dan het bij mijn collega neerleggen en begrip voor dit begrip voor dat....

De oplossing

Mijn pakket deze week nog bij de ontvanger bezorgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    evelien
    Datum
    Is zojuist opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
evelien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen