Klacht POSTNL: pakket niet bezorgd in Duitsland

vakantie16

mijn pakket is in Duitsland niet op de juiste adres bezorgd, dit pakket ligt nu bij de sorteerservice Duitsland. Ik heb wel de juiste adres vermeldt.

het pakket op de juiste adres bezorgen

Uiteraard snap ik dat u graag wilt dat de zending op het juiste adres wordt bezorgd. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de tracking code van uw zending;
    - uw e-mailadres

vakantie16
het pakket nog op de juiste adres bezorgen, dit is nog altijd niet gebeurd. waar is mijn pakket?