Klacht POSTNL: pakket niet bezorgd in Duitsland

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 461153
Gebruiker
vakantie16
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn pakket is in Duitsland niet op de juiste adres bezorgd, dit pakket ligt nu bij de sorteerservice Duitsland. Ik heb wel de juiste adres vermeldt.

De oplossing

het pakket op de juiste adres bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard snap ik dat u graag wilt dat de zending op het juiste adres wordt bezorgd. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de tracking code van uw zending;
    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vakantie16
Datum
Uiteindelijke oplossing
het pakket nog op de juiste adres bezorgen, dit is nog altijd niet gebeurd. waar is mijn pakket?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen