Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd in tegenstelling tot bericht track&trace

Klachtnummer
# 186736
Gebruiker
ATS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Volgens track&trace zou er vandaag een pakketje bezorgd worden.
Ben hiervoor netjes thuis gebleven. De track&trace geeft aan dat pakket om 16.23 bezorgd is. Helaas heb ik niets ontvangen.
PostNL gebeld. De dame die ik aan de telefoon krijgt verwijst me door naar de afzender van het pakket terwijl het probleem toch echt bij PostNL ligt.

De oplossing

Ik wil het pakket zo snel mogelijk ontvangen!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Timmermans,

    Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat uw pakket nog niet is bezorgd, ondanks de melding dat het zou zijn afgeleverd op 22 september om 16:23uur. Ik kan me voorstellen dat u graag alsnog zo spoedig mogelijk uw pakket wilt ontvangen. Graag geef ik u een toelichting.

    Aan de hand van de barcode heb ik gezien dat de afzender reeds contact met ons heeft opgenomen om een onderzoek in te stellen. De afzender zal, als onze opdrachtgever, over de verdere ontwikkelingen en de uitslag worden geïnformeerd. Ik adviseer u dan ook hierover contact te onderhouden met de afzender van uw pakket.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?