Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd ivm gesloten verklaring

Lizavb 22022

In de track en trace van postnl staat dat mijn pakket niet wordt geleverd ivm een gesloten verklaring. Ik woon gewoon op een particulier adres en wil alsnog zsm mijn pakket ontvangen.

Zsm mijn pakket ontvangen

Geachte heer/ mevrouw,

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om te zien dat uw pakket is uitgesteld wegens een gesloten verklaring. Deze melding houdt in dat er een verzoek op het depot aanwezig is om op zaterdag geen pakketten aan te bieden op dit adres. Dit is vaak het geval bij een bedrijfspand of kan door een vorige bewoner zijn aangevraagd. Ik zie in Track & Trace dat het adres niet helemaal overeenkomt met het adres dat u hier heeft vermeld er staat nog een subnummer bij. Mocht dit wel kloppen dan verneem ik dit graag van u en als u de hoofdbewoner bent dan kan ik dit verzoek voor u laten verwijderen, om ervoor te zorgen dat uw weer op alle dagen van de week pakketten kunt ontvangen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is uw huisnummer? Klopt het dat daar nog een subnummer bij hoort, zoals in Track & Trace zichtbaar is?

- Wat is uw e-mail adres?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.