Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd ivm gesloten verklaring

Klachtnummer
# 359646
Gebruiker
Lizavb 22022
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In de track en trace van postnl staat dat mijn pakket niet wordt geleverd ivm een gesloten verklaring. Ik woon gewoon op een particulier adres en wil alsnog zsm mijn pakket ontvangen.

De oplossing

Zsm mijn pakket ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om te zien dat uw pakket is uitgesteld wegens een gesloten verklaring. Deze melding houdt in dat er een verzoek op het depot aanwezig is om op zaterdag geen pakketten aan te bieden op dit adres. Dit is vaak het geval bij een bedrijfspand of kan door een vorige bewoner zijn aangevraagd. Ik zie in Track & Trace dat het adres niet helemaal overeenkomt met het adres dat u hier heeft vermeld er staat nog een subnummer bij. Mocht dit wel kloppen dan verneem ik dit graag van u en als u de hoofdbewoner bent dan kan ik dit verzoek voor u laten verwijderen, om ervoor te zorgen dat uw weer op alle dagen van de week pakketten kunt ontvangen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is uw huisnummer? Klopt het dat daar nog een subnummer bij hoort, zoals in Track & Trace zichtbaar is?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen