Opgelost door POSTNL: Pakket niet bezorgd maar buiten neer gezet

sad Opgelost
R.W.M. Lamers

Bezorger kan pakket niet kwijt omdat ik niet thuis ben en dropt het maar buiten op de brievenbus.

Bezorger behoort pakket af te geven bij buren of post.nl winkel maar niet zo maar op de brievenbus te leggen voor het appartementengebouw.
Ik hoop dat het in het vervolg wel goed gaat

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket buiten op de brievenbus achtergelaten. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil dit graag melden zodat de bezorger wordt aangesproken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Op welke datum heeft u de zending aangetroffen?

R.W.M. Lamers
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat één van onze medewerkers zich niet correct heeft gedragen. Daar ik u telefonisch niet kon bereiken informeer ik u hier.

Ik heb uw melding doorgegeven aan de leidinggevende van de betreffende bezorger en het wordt met deze bezorger besproken. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen.