Opgelost door POSTNL: Pakket niet bezorgd maar buiten neer gezet

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 643383
Gebruiker
R.W.M. Lamers
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Bezorger kan pakket niet kwijt omdat ik niet thuis ben en dropt het maar buiten op de brievenbus.

Gewenste oplossing

Bezorger behoort pakket af te geven bij buren of post.nl winkel maar niet zo maar op de brievenbus te leggen voor het appartementengebouw.
Geboden oplossing
Ik hoop dat het in het vervolg wel goed gaat
Status
opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket buiten op de brievenbus achtergelaten. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik wil dit graag melden zodat de bezorger wordt aangesproken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Op welke datum heeft u de zending aangetroffen?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice



  2. Auteur
    R.W.M. Lamers
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer / mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat één van onze medewerkers zich niet correct heeft gedragen. Daar ik u telefonisch niet kon bereiken informeer ik u hier.

    Ik heb uw melding doorgegeven aan de leidinggevende van de betreffende bezorger en het wordt met deze bezorger besproken. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen