Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd maar gelijk terug naar verzender

Sylvia Vos

ik was niet thuis dus heb ik een niet thuiscode gehad en een andere afspraak ingepland.
Mijn pakket werd niet meer bij mij bezorgd maar gelijk teruggestuurd naar de verzender.
De helpdesk kwam met de uitspraak uw adress was niet bekend bij de bezorger.
Vreemd dat hij mij de eerste keer wel kon vinden.
3STBVE8652816
Mijn waarderingscijfer is een dikke vette 0

haal mijn pakket terug en bezorg het opnieuw

Geachte mevrouw Vos,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket niet een tweede keer is aangeboden volgens de afspraak die u had ingepland, maar retour is gegaan naar de verzender. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan en kan me voorstellen dat u de zending graag alsnog in ontvangst wilt nemen. Graag reageer ik op uw bericht.

Tot mijn spijt moet ik u bevestigen dat het pakket inderdaad retour is gestuurd naar de afzender. Ik kan dit niet meer tegenhouden of terugdraaien. De precieze reden van retour kan ik niet zien, deze staat fysiek vermeld op het pakket zelf. We kunnen dan ook nooit aan de hand van de Track&Trace gegevens zeggen dat uw adres niet bekend was bij de bezorger, mijn excuses dat u hierover niet juist bent geïnformeerd. Er kunnen vele redenen zijn voor het retourneren van een pakket, een bezorger heeft echter slechts beperkte opties om dit in Track&Trace aan te geven omdat er niet voor alle opties een aparte scan beschikbaar is. Mogelijk is de werkelijke reden anders. Ik adviseer u om contact op te nemen met de verzender van het pakket voor meer informatie. Zij zijn onze klant en opdrachtgever en kunnen de reden van retour controleren en vervolgstappen nemen indien het pakket onterecht retour blijkt te zijn gestuurd. Omdat u klant bent van de afzender en met hen een overeenkomst heeft over uw aankoop en de levering ervan kunnen zij u in deze situatie van een oplossing voorzien. Hopelijk kunnen ze u dezelfde zending opnieuw toesturen of een andere oplossing bieden. Mijn oprechte excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Sylvia Vos
Ik moet zelf in actie komen terwijl post nl het zelf heeft verprutst. Wel sorry zeggen maar wat koop ik daarvoor? Maak dit soort onbenullige fouten gewoon niet. Ik kan net zo goed tegen een muur praten want die doet net zo veel als post nl namelijk heelemaal niets. Petje af voor de slechte hulp post nl.