Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd op aangegeven bezorgdag + wél 2,5 uur aan de telefoon!!! SLECHT

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 63231
Gebruiker
Jessicadejong
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Vrijdag tussen 8 en 10 zou mijn loungebank bezorgd worden. Ochtend vrij genomen, zodat ik om 11u kon werken. Ik had een privéafspraak om 9.30 dus nog gezorgd dat iemand bij mij thuis was voor de bank. Kom ik 10.30 thuis, geen bank en niemand geweest! gelijk Wehkamp gebeld, na KWARTIER in de wacht geven zij aan dat ik dan bij PostNL moet zijn. Van hen een nr gekregen, gelijk gebeld, wéér 10 MIN in de wacht en kreeg ik iemand aan de lijn, die zou me doorverbinden naar het distributiecentrum. Daar zouden ze het wel weten. Ik zou vooraan in de wachtrij gezet worden, zodat ik niet zo lang hoefde te wachten.. maar natuurlijk, ik word doorgezet met nog wel 12 wachtenden! voor me. na EEN UUR in de wacht, verbrak automatisch de verbinding! daarna nog 50 MIN in de wacht, waarna ik iemand kreeg. Na HALF uur met haar gesproken te hebben, blijkt dat hij niet meer KWAM! De vrachtwagen zat vol, dus hij paste er niet in!!!! Té belachelijk voor woorden. Té laat op werk en geen bank!

De oplossing

Ik verwacht vanuit PostNL een redelijke schadevergoeding, omdat ik van 8 tot half 2 hiermee bezig ben geweest en daardoor te laat op werk ben gekomen. Die uren (5,5) wil ik graag gecompenseerd krijgen + mijn gemaakte telefoonkosten. Pakket is inmiddels op andere datum bezorgd, maar echt slechte service! Het is hun schuld dat het pakket niet geleverd is.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw de Jong,Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending niet heeft ontvangen. Ik vind het erg spijtig te horen dat u zo lang aan de telefoon heeft gezeten. Wehkamp verstuurd pakketten via PostNL extra@home. Dit is een aparte klantenservice. Ik wil u adviseren om uw klacht bij Wehkamp te melden. Deze heeft een contact persoon bij Extra@home en kan uw klacht registreren.Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Jessicadejong
    Datum
    Ik heb al met Wehkamp gesproken en zij verwijzen naar PostNL Extra@Home. Jullie zijn PostNL dus leg ik het bij jullie neer!!
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw de Jong, Zoals eerder is aangegeven heeft PostNL Extra@Home een aparte klantenservice. Deze klantenservice gaat via de zakelijke afzender. Ik wil u adviseren om als nog contact op te nemen met Wehkamp zodat zij uw klacht kunnen registreren.Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Jessicadejong
    Datum
    Ik word van Wehkamp naar PostNL gestuurd, en andersom. fijn

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jessicadejong
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen