Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd terwijl ik wel aanwezig was.

AAvdHorst

Ik heb extra bij Bol.com betaald om op zondag mijn pakket geleverd te krijgen zodat ik het in ontvangst kon nemen. Ik heb de hele dag thuis gezeten en gewacht en ik krijg om 17:45 een e-mail waarin staat dat ik blijkbaar niet thuis was dus dat het morgen wordt gebracht. Ik heb de beste bezorger niet bij de deur gezien of gehoord hoewel ik vanaf waar ik zat een perfect uitzicht heb op het pad van het hek naar de deur.

Ik ben vervolgens naar de postbus gelopen en zag daar wel een briefje liggen dat ik er niet was. Natuurlijk is dit uiterst vervelend en vind ik dit erg storend.

Ik zou graag op zijn minst een excuus willen ontvangen en dat de desbetreffende bezorger hierop wordt aangesproken maar het liefst compensatie voor de extra kosten die ik heb betaald voor een service die niet geleverd is.

Geachte mevrouw Van der Horst,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de bezorger uw pakket niet heeft aangeboden terwijl u thuis was en op het pakket wachtte. Ik begrijp dat u hier erg ontevreden over bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik hoop uiteraard dat u het pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen en de bezorger aan te laten spreken op de gang van zaken ontvang ik graag de track&trace code van het betreffende pakket. Deze code begint normaal gesproken met 3S. Wilt u voor de zekerheid ook controleren of de bel goed werkt? Zodra ik deze informatie van u heb ontvangen zal ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Indien u extra heeft betaald om het pakket op zondag te laten bezorgen raad ik u aan hierover contact op te nemen met de afzender. Zij zijn namelijk onze opdrachtgever en kunnen afhankelijk van de voorwaarden wellicht in aanmerking komen voor een vergoeding.

In afwachting van uw reactie,

Tamar