Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd terwijl we wel thuus waren

Clemb

Dossiernr postnl:10837610 pakket bezorgd bij post nl punt terwijl we thuis waren en iemand (de bezorger) heeft een handtekening voor mij gezet maar de bezorger is niet eens aan de deur geweest want er lag ook geen niet thuis kaartje. Waarom betaal ik verzendkosten terwijl het niet bezorgd wordt waar ik heb aangegeven?
Melding gemaakt op 28 augustus dossier aangemaakt door vrouwelijke medewerker
Gevraagd om een vergoeding voor vrijgenomen uren om pakket op te kunnen halen.

08 september nogmaals gebeld ik zou terugkoppeling krijgen maar niet gehad. Krijg iemand aan de lijn die slecht Nederlands spreekt. Ze wil opnieuw een dossier aanmaken. Aangegeven dat dit dossier er al was zie hierboven. Maar ze had toch nieuwe informatie nodig. Nogmaals gezegd dat de info er al moest zijn maar ze hoefde geen dossiernr te hebben. Noteren ze überhaupt iets?? Zij kon mij verder niet helpen dus ik vraag of ik iemand kan spreken die mij wel kan helpen. Helaas dat kan niet; zij is de enige aanwezige. Terwijl ik duidelijk kan horen dat ze gesouffleerd wordt. Ik krijg excuses maar meer niet. Met deze medewerker kom ik er duidelijk niet uit. Ik heb gezegd dat ik het er niet bij laat zitten en de social media wel op zoek. Misschien kon je daar verder mee want de manier waarop ze bij postnl met klanten omgaan is werkelijk hemeltergend.

10926991 dit is een nieuw dossiernummer omdat we nu een klacht indienen via postnl.nl eerst krijg je dan een chat robot oid en er komt de melding dat een medewerker het gesprek overneemt maar dit kan wel even duren. Vervolgens na een kwartier wachten komt er een error in beeld: er is helaas iets fout gegaan (geloof je het zelf?) nu moeten we bellen met een 088 nummer. Maar hier kun je geen goede keuze maken. Wordt vervolgd

Onkosten vergoeden die gemaakt zijn om pakket op te halen. Verlof moeten nemen om voor sluitingstijd bij servicepunt te zijn.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de afhandeling van een klacht die u heeft ingediend. U wenst een (financiële) vergoeding te ontvangen naar aanleiding van een incident. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is logisch dat u niet tevreden bent over de werkwijze van de betreffende chauffeur. Een pakket mag niet zomaar zonder bij u aangeboden te worden naar het PostNL-punt worden gebracht. Onze excuses voor het feit dat dit bij u wel is gebeurd. Uw klacht is destijds geregistreerd en doorgezet naar de leidinggevende van de verantwoordelijke medewerker. De leidinggevende handelt de klacht verder intern af.

Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat ik u geen (financiële) compensatie kan aanbieden. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarde van PostNL.

Afhankelijk van de gekozen verzendmethode mag een pakket door iemand anders dan uzelf worden afgehaald. Deze persoon moet dan de gegevens op het pakket (inclusief barcode) kunnen noemen en moet zijn/haar eigen geldige legitimatiebewijs meenemen. Wanneer u zelf niet in de gelegenheid bent om uw pakket af te halen, kunt u hiervoor kiezen.