Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd ; track & Trace werkt niet

Klachtnummer
# 390484
Gebruiker
Pakket African F
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 28-08-2019 heb ik een pakket verstuurd naar Duitsland. met Track & Trace dus extra betaald.
na herhaaldelijk contact met de klantenservice krijg ik alleen het antwoord dat het pakket Nederland nog niet heeft verlaten en dat Post NL nog eens 12 werkdagen krijgt om een oplossing te zoeken (ondertussen totaal 24 werkdagen dus).
Track & Trace code die gegeven is werkt niet via InternationalParceltracking.
Pakket is niet te vinden...

De oplossing

Ik wil dat Post NL dit pakket vind en alsnog bezorg en tevens verteld wat ermee gebeurt is.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden pakket naar Duitsland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is zeker niet fijn dat de zending nog niet afgeleverd is. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat er een onderzoek is gestart naar deze zending. Er zal contact met u worden opgenomen zodra er meer bekend is over deze zending. Dit kan inderdaad 12 werkdagen duren na het invullen van het navraagformulier. Dit proces kan niet worden versneld.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen