Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd volgens afspraak en verlofuren moeten opnemen hiervoor

Regenboog

Reactie op de vraag wat de track & trace code is 3SKUOB623742401 betreffende het niet bezorgen van het pakket tussen het aangegeven tijdvak waarvoor ik verlofuren heb moeten opnemen.

I. Zuijderwijk

Klacht in behandeling nemen en uitzoeken wat de reden is waarom de bezorger het niet heeft afgeleverd tussen het genoemde tijdvak.
Schadevergoeding opnemen verlofuren

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u reageert naar aanleiding van een andere klacht. Ik kan spijtig genoeg deze oorspronkelijke klacht niet opzoeken op basis van uw gegevens. U geeft aan dat uw pakket niet binnen het aangegeven tijdvak is aangeboden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In de status wordt het verwachte tijdstip/tijdvak van bezorging aangegeven. De pakketbezorger is echter afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Hierdoor kan het soms gebeuren dat de chauffeur eerder of later is dan het tijdvak, het tijdvak is dan ook altijd een indicatie en geen garantie of afspraak. We houden achter de schermen de werkelijke tijdstippen in de gaten en doen aanpassingen indien nodig.

Aansprakelijkheid voor eventuele gevolgschade is uitgesloten volgens onze Algemene Voorwaarden. Dit betekent dat ik u geen vergoeding kan bieden voor uw verlofuren. Volgens mijn informatie heeft u het pakket op 4 juli in ontvangst kunnen nemen op een PostNL locatie.