Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd wel thuis

Klachtnummer
# 439085
Gebruiker
Flex93
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik kreeg een mail met de melding dat ik niet thuis was op de tijd van bezorging. Ik ben de hele ochtend thuis geweest. Er is niet aangebeld door de bezorger.

Gewenste oplossing

Bezorgers aanspreken op het feit dat ze niet aanbellen en wel aangeven dat je niet thuis bent. Hierdoor moet ik nog langer wachten op het pakket.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U was gewoon thuis en toch werd de zending niet bij u aangeboden. Dat is natuurlijk erg vervelend en het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik wil dit graag doorzetten zodat we dit met de bezorger kunnen bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De 3S-code van de zending
    - Uw e-mailadres
    - Was er wel een briefje achter gelaten en de bel werkt ook goed?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Flex93
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb dit voor u doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal het met de bezorger bespreken en de nodige maatregelen nemen en de nodige maatregelen nemen om herhaling te kunnen voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling over de afhandeling. Wel mag u er van uit gaan dat dit na maximaal twee werkdagen niet meer voor zal komen, dit soort klachten worden binnen twee werkdagen besproken met de bezorger.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen