Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd...wel bericht gehad dat het bezorgd was, echter nooit iets gezien.

sad Niet opgelost
Katharina

Pakket niet bezorgd.

Alle bewijzen opgestuurd waarin blijkt dat postnl de fout gemaakt heeft. Ik wil mijn geld terug van het zoek gemaakte pakket.

Ik snap uiteraard dat u niet blij bent met deze situatie. Ik heb even in ons systeem gekeken en zie dat er al een onderzoek naar de bezorging is geweest. Onze onderzoeksafdeling heeft dit naar u gestuurd: Ik heb uw melding in behandeling genomen en geregistreerd onder nummer 09727281. Om te achterhalen wat er met uw zending is gebeurd, heb ik navraag gedaan bij de betrokken chauffeur. Deze geeft aan dit pakket op adres is afgeleverd. En dat de chauffeur hiervoor heeft getekend vanwege Corona. Ook heb ik binnen onze systemen naar een eventueel ander buitenlands pakket voor u gezocht maar heb verder in de periode van 15 April tot heden geen buitenlandse pakketten meer voor u aangetroffen.
    Mocht u het pakket nog niet hebben ontvangen adviseer ik u hierover contact met de buitenlandse verzender op te nemen hierover. Deze kan conform de voorwaarden van zijn lokale postdienst een onderzoek instellen voor u en deze kan u dan ook wellicht een vervangende zending toesturen.

Bij vermissing verloopt de verdere procedure via de buitenlandse verzender omdat deze het contract voor de verzending en eventueel de verzekering ervan heeft afgesloten. Dit zijn internationaal gemaakte afspraken.

Katharina
..post nl zegt dat het pakje aangekomen is bij mij... dat klopt MAAR.. .dat was een pakje uit OOSTENRIJK ..de barcode daarbij klopte helemaal .. ECHTER de verzendcode van het pakje UIT China ( waT dus kwijt is) dat stond daar dus ook bij en daar zit volgens mij het hele probleem. Dat pakje dat is dus kwijt. Ik stuurde de info van de chinese verzender op.. het chinese pakje is aangekomen in amsterdam . En ook bij post nl want anders kenden zij het verzendnummer niet. Ik denk dat ZIJ daarom zouden moeten betalen.. en niet een arme chinese ontwerper. Kortom.. er ging iets mis met het chinese en oostenrijkse pakje..daar zit het probleem ...wat betreft het verzendnr en de barcode...die klopten niet. Dat lijkt mij toch onder de verantwoording van post nl liggen. Vriendelijk bedankt tot nu toe.