Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 406083
Gebruiker
TiendeOrgel#52
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 27 november brievenbus pakje op de post gedaan in Zwolle (ter hoogte van Aldi Rijnlaan) in opdracht van Bol.com, echter is het pakketje nog steeds niet bezorgd in Zoetermeer. Is hier wat over bekend?

De oplossing

Pakket traceren of liever alsnog bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket verzendklaar hebt gemaakt via Bol.com. Als uw pakket tot op heden niet is bezorgd bij de geadresseerde, raad ik u aan om contact op te nemen met Bol.com. Zij kunnen u eventueel verder helpen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TiendeOrgel#52
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een hele flauwe reactie om van het (onoplosbare) probleem af te zijn: Neem contact op met Bol.com, die vergoeden je zending. Ik heb in het verleden meerdere keren getracht PostNl aansprakelijk te stellen en in ieder geval de kosten voor de postzegel terug te krijgen, maar zonder succes. Oneerlijk eigenlijk: betalen voor verzending, niet bezorgen (dus je verplichtingen waarvoor je hebt betaald) niet nakomen en dan niet de gemaakte kosten retourneren. Schande!
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen