Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd

happy Niet opgelost
TiendeOrgel#52

Op 27 november brievenbus pakje op de post gedaan in Zwolle (ter hoogte van Aldi Rijnlaan) in opdracht van Bol.com, echter is het pakketje nog steeds niet bezorgd in Zoetermeer. Is hier wat over bekend?

Pakket traceren of liever alsnog bezorgen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een door u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket verzendklaar hebt gemaakt via Bol.com. Als uw pakket tot op heden niet is bezorgd bij de geadresseerde, raad ik u aan om contact op te nemen met Bol.com. Zij kunnen u eventueel verder helpen.

TiendeOrgel#52
Een hele flauwe reactie om van het (onoplosbare) probleem af te zijn: Neem contact op met Bol.com, die vergoeden je zending. Ik heb in het verleden meerdere keren getracht PostNl aansprakelijk te stellen en in ieder geval de kosten voor de postzegel terug te krijgen, maar zonder succes. Oneerlijk eigenlijk: betalen voor verzending, niet bezorgen (dus je verplichtingen waarvoor je hebt betaald) niet nakomen en dan niet de gemaakte kosten retourneren. Schande!