Klacht POSTNL: Pakket niet bezorgd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 316440
Gebruiker
willem35
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket niet bezorgd, met de melding "We hebben u gemist, we komen nog een keer". Toch ben ik hier speciaal voor thuis gebleven, maar ik heb niemand gezien. Het betreft zending 3STCIH725188266.

De oplossing

Vandaag nog leveren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Christiaens.

    Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat het pakket niet bij u is bezorgd. Ik reageer graga op uw bericht.

    Ik begrijp uit uw bericht dat de bezorger het pakket heeft gescand als "We hebben u gemist, we komen nog een keer" terwijl u op dat moment gewoon thuis was. Ik kan mij voorstellen dat dit als zeer vervelend wordt ervaren en bied u hier mijn oprechte excuses voor aan.

    Graag hoor ik of uw bel goed werkt en of u ook een kennisgeving heeft ontvangen. Aan de hand hiervan dien ik, indien gegrond, een klacht voor u in. Hiervoor ontvang ik tevens graag uw e-mailadres. Deze kunt u meesturen in een privébericht als antwoord op dit bericht.

    Ik zie uw reactie, inclusief de informatie en gegevens, graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Nathan
    PostNL klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
willem35
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen reactie meer gekomen zoals beloofd door PostNL
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?