Klacht POSTNL: pakket niet bezorgd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 357403
Gebruiker
Martijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op dinsdag 12 maart een pakket besteld bij Bol.com. Deze kan gewoon door de brievenbus. Na een week helaas nog niets ontvangen. Bij Post.nl aangegeven maar ze informeren me dat alleen de afzender een klacht kan indienen. Bij Bol.com geven ze aan dat er geen klachten ingediend kunnen worden mbt brievenbuspost. Bol.com is erg flexibel en stuurt een nieuwe exemplaar op (dit is zaterdag 16 maart). Na een week heb ik ook dit pakket niet ontvangen. Weer contact gehad met Post.nl die me weer niet kunnen helpen. Bij Bol.com uiteindelijk de bestelling maar geannuleerd.

De oplossing

De bestelling heb ik nu al geannuleerd maar Post.nl wil de klacht niet serieus nemen. Dit omdat het brievenbus post is en de track & trace code niet verder gaat dan bestelling onderweg. Graag hoor ik waar de pakketten gebleven zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor het feit dat u deze beide pakketjes niet hebt ontvangen. De afzender kan omtrent deze brievenbuspakketjes een onderzoek bij ons instellen. Dan gaan we uitzoeken waar deze pakketjes zijn en indien mogelijk deze nog bezorgen. De onderzoeken kunnen echter wel enkel vanuit de afzender ingesteld worden, omdat zij onze opdrachtgever zijn. Voor een geschikte oplossing kunt u contact opnemen met de Bol.com, omdat u op uw beurt weer een overeenkomst hebt met de afzender, niet met PostNL.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Martijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
de aangeboden oplossing is dat ik contact moet zoeken met de afzender van mijn pakket, in dit geval Bol.com. Zoals ik al in mijn klacht omschreef kan Bol.com hier niets mee omdat het een brievenbuspakket is. Ik schiet hier dus niets mee op en wordt voor de zoveelste keer van het kastje naar de muur gestuurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?